You're gonna go far kid

Nu kan jag andas igen..

De har varit en jobbig vecka med mycket skolarbete, lite utskällning och även en kuggad uppkörning, jupp och jag måste få säga att jag tror itne de är menningen att jag ska få körkort!
sist körde jag runt med en söndrig bil, denna gången kuggades jag för att jag tittade lite för dåligt åt sidorna när jag körde framåt i korsningar och rondeller,´och de var det enda felet jag gjorde. Så lite smått irriterad är jag juh!
Lämnade blod idag oxå för första gången, rätt skönt att fått de gjort oxå.
De posetiva denna veckan är att jag fått träffat en vän från Florida! fan vad skoj de va!! :) och Es2as föreställning! :)

Helgen ska fan bli bättre, hoppas ni alla får en grym helg ni med! :)
Imon (Lörda) ska jag först in till GÖTEBORG! ♥ vid 11 tiden med syrran och handla julklappar, ska bli mysigt! eller blir kanske inte så mysigt imon eftersom de kommer vara så sjukt mycket folk där då "/ men va fan! jag ska ha skoj så de ska det bli! :)
Sen på kvällen blir det filmkväll med Sandra från Alafors, och jag har kommit på tre filmer jag vill se så får skicka iväg ett sms imon och kolla om hon kanske kan låna dom fårn alla vårat favorit ställe, hehe ^.^ (internet ifall du inte förstod)
Sen på Söööndaaa ska jag göra en grej...som faktiskt är hemligt! :O :D inte något spion liknande jag lovar er ;)


Saknar Sommaren <3

Jupp de har jag allt kommit på att jag gör! då hade jag itne så mycket att göra lixom och reste runt i europa och hade det mysigt med familjen, inga jobbiga lärare som är, ja just de JOBBIGA!
och då bodde min underbar vän Anna fortfarande här  ♥

Bilden ni ser här nedanför är en ny tatuering jag har tänkt på...eller ny och ny, har funderat på att göra en minnes tatuering för min morfar rätt länge, typ 1 år och nu har jag kommit på hur jag antagligen vill att den ska se ut, och de är såhär som bilden visar, MEN sen så tycker jag Rihanna har en fin tatuering i nacken med massa stjänor, försökte lägga in en bild här men den ville inte :( så om ni vill får ni gärna säka på typ "Rihanna tatuering" på google så kan ni förstå vilekn jag menar, massa stjänor och hon har den i nacken och ner en liten bit på ryggen, och de var det jag tänkte förlänga denna tatueringen med kanske, att jag har stjänorna runt vingarna och D:et och sen går stjänorna ner lite längre mot ryggen, för hade tänkt ha den delen med vingarna och D:et i nacken, men vet inte ifall den komemr få plats där, har någon något anat förslag?? detta får ni gärna komentera om, vill veta vad folk tycker om de eftersom att tatuera sig är ändå en rätt stor grej! :P uppskattas mycket ifall ni hjälper mig ^.^




Jahaa ja, ja de var nog allt för nu men ni får ha det så bra gullisar så hörs vi! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0