We drink up, we fall down and then we do it all again

Hellooooo!

Så de var väl ett tag sen jag gjorde nått här senast...så en del har hänt.
Jag har fått körkort.
Vi har fått Jullov
Det har varit julafton
Anna har kommit ner till Kungälv för att stanna fram till 6 Jan.
Florida Sandra har åkt till Norge med sin familj...och hon åker oxå tillbaka till Florida den 6 Jan, så henne kommer jag inte få träffa på typ 2-3 år igen.
Så jag har redan bestämt nu att den 6 Jan-09 kommer SUGA!!! seriöst! jag kommer hata den dagen, sorry ifall jag drog ner någon nu men jaa de är bara sant lixom.

Men JULAFTON då! :D riktigt mysig dag! :) jag & syrran vaknade hos pappa där Lena & Magnus även var :) sen så var det att fixa ordning sig och åka bort till Lena och fira lite med hennes bror & hans familj plus deras föräldrar.
Där blev Julbord nr. 1, där kollade vi oxå på Kalle ♥ sedan var det tillbaka till Kungälv för mig och lillasyster, jag körde oss!  ^.^ där var det direkt till julbord nr. 2 och en mysig kväll med mamma, Jonas, Sofia & Daniel.
De var en rolig kväll där jag och Sofia TOTALförlorade i När&Fjärran! haha seriöst vi var sååå dåliga! xD 
En riktigt bra jul i år :D

Sen Jullovet, HALLELUJA! så jävla gött med jullov asså! :D 
syrran fick Lost säsong 4 oxå i julklapp så det har varit en he ldel Lost tittande de senaste dagarna xD haha!
Vad ska folk göra på nyår då? :D
Jag ska vara med Lovisa, Sandra, Jocke & några till...vet inte riktigt vilka de andra är...eller jo Louise vet jag juh men de andra No idea! :P ska bli skoj ändå :)

Jag och storasyster Sofia ska snart åka och kolla balklänning till mig me, lite nervöst faktiskt, vet att jag vill att min klänning ska vara typ midnattsblå, ÄLSKAR blått! ^.^ och lila!

Har någon kommit på några nyårslöften föresten? :D

Näe nu ska jag kolla lite film och typ...fixa sen ska jag soooova :)
Ha det så bra!




Why is it like this?

Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping

Jag fick också LOST säsong 4 i julklapp :P det är braaaa!

2008-12-30 @ 23:13:27
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0