Alla snubbar vill ju vara katt!

yees så idag  var en seg idag, eller än så länge har de varit en seg dag xD hehe :P
kunde knappt sova ikväll, soman inte riktigt förens vid typ 2-tiden och sen skulle jag upp vid 6:30 för att jag trodde jag ahde körlektion. Vilket jag kom på direkt när jag vakna att de hade jag inte!! så jag kunde sovit typ 1- 1/2 h till! "/ jädrans skit asså! Men men var rätt gött att ta det lugnt hemma på morronen ändå :) bara gå runt och käka frukost och lyssna på Harry Potter samtidigt och bara vara lixom ^^ men glömde Julias Heroes igen! :S börjar störa mig på mig själv att jag alltid glömmer de :S xD

Kom till skolan runt 9:30 och då var det tv/film lektion fra mtill 12 då vi mest tog de lugnt och kollade runt på salen vi ska använda i dokumentären vi ska filma :) och pratade med lite lärare & sånt, så de var väl itne någon så jättejobbig lektion ^^ hehe :P och sen efter vi hade käkat klart fick jag en asbra överaskning, våran lärare i Nutidakonst var SJUK!! :D så ingen lektion!! :D vilket betyder att jag slutade vid 12:30 idag!!! :D wohooo!! :D
meeen då var det bara direkt hem och plugga vidare xD hahaha! :P men skönadre det än att sitta i skolan lixom ^^
Fick min Peter Pan film & tillbaka till framtiden filmerna idag oxå! :) gött!! blir de mkt disney filmer att titta på till helgen, har ju Micke & Molle och Aristocats att se nu med! :D

Skriver mer ikväll, ni får ha det så mysigt! ^.^




Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

YEY du lyckades med bakgrunden också ^^ Vad fint det blev :)

2008-11-04 @ 18:59:24
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0