Disneydax!

Så idag var värsta dagen tillbaka i skola, grejer är bara att jag var hemma xD haha! ^^
behövde ha sovmorron en dag MEN jag satt faktiskt hemma och plugga väldigt mycket idag så de var inte bara en slappar dag :) *stolt!*
sen märkte jag att Jonas (mammas särbo) har väldigt mysiga mysbyxor xD haha! :P han lämnade odm här igår så jag lånade dom idag och dom var ju så underbara!! :D ska fråga vart han köpt de, för jag vill verkligen verkligen ha sådanna oxå!! ^.^

Sen har jag börjat göra en lista på Disneyfilmer jag vill ha och jag har nog skrivit upp 25 st filmer och har varit inne ohc kollat på cdon, och minst hälften av alla filmerna står de bara kommande på, inte ens ett datum när dom får in dom igen!! :O :O så störande, för de är filmer som lejonkungen, skönheten & odjuret, svärdet i stenen, Dumbo, Snövit, Askungen, Robin Hodd m.m.
Men jag har köpt Peter Pan!! :D så får hem den på onsda eller nått sånt tror jag! :D och då beställade jag oxå tillbaka till framtiden filmerna!! :D  :D så braaa! :) ska bli roligt att ha dom nu oxå ^.^

             


Har skrivit mer på min novell oxå och jag är riktigt nöjd verkligen! :D så härlgit att jag för en gång skulle har vågat frågat om andras åsikter oxå och att de har varit bra kritik tillbaka! :) för innan har jag aldrig vissat upp sånt jag skrivit, om de inte varit att jag blivit tvingad till de som med vissa skoluppgifter lixom. Fast ioförsig har jag ju vågat lägga ut visa dikter och låt texter jag själv skrivit så ja ^^ de blir bättre och bättre :P
Börjar få lite ryck på min syster oxå! ^^ jag har ju börjat läsa twilight serien, och grejen är att dom böckerna är min systers och nu har jag redan hunnit läsa de två första och hon är knappt halv vägs med tredje, och hon läser så seeegt xD och hon har sagt att hon kommer bli sketarg på mig om jag köper tredje och läser ut den före henne xD hahaha! himmla bajskorv är hon ju!! ^^ ♥


men nu ska jag sova, har kanske körlektion imon vid 7:30 och är inte säker om jag har de så jag får springa ner och kolla imon om inte så har jag ju lite tid hemma då att plugga innan jag sticker till skolan xD



snart är jag där igen! herregud så overkligt :') ♥


En bild jag tog när jag var i London -07 men blev inte så bra när man la in den här :S är skitfin annars ju :(
men vill ändå visa den, thihi ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

Peter Pan är så himla bra.. Älskar alla gamla klassiska Disneyfilmer.. Jag har typ jättemånga ^^

2008-11-04 @ 11:59:39
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0