Do Ya Do Ya Do Ya love me, do ya feel it in your boooones...

Tjabba tjena hallå!

så nu är helgen över och imon är de tillbaka till skolan igen och måååååste gå på min arbetsmiljö & säkerhet nu då eftersom jag har fått ett vanandes finger i den kursen, har varit borta liiiiite för mkt :S men de är ju så tråkigt, och fattar mig inte på lärarn heller.
Men men får väl bara ta tag i det och köra rejset de sista, den är ju bara til lefter jul...typ xD

Sen har vi firat Anna i helgen, wohoo! =) roligt att träffa henne igen, de var ju ett tag sen "/
sen om ni läste föra inlägget så såg ni kanske de jag sa att jag skulle se på en film som heter "Deer Hunter" jupp jupp och de har jag ju inte gjort, eftersom jag inte hittar den jävla filmen!! så inte bara att jag inte har fått sätt den, nu kommer jag få betala extra för den eftersom jag inte har kunnat lämna in den i tid!! så jävla störande!! så jag kommer få betala sammanlagt typ 100kr för en film som jag inte har sätt. om jag hittar den vill säga annars kan man väl lägga på typ 150kr till så får man vad jag har betalat för en film som jag egentligen inte vill ha...typ xD så lyckat!

Meeen men that's life.
har oxå pluggat udner helgen, önskar att jag kunde säga att jag pluggat röven av mig men no no bara pluggat någon timme eller nått. så de var ju midre lyckat de med xD haha! :P
Oooh föresten, var och simma igår, 1000 meter, asgött! :) fick tanken av Sandra från Jönköping då hon berättat att hon börjat simma och jag blev värsta jaa jag vill oxå xD och de va härligt så hoppas jag fortsätter med detta nu :)

Okej så mamma kom precis in och sa att edwin, hennes särbos son hade blivit påkörd av en bil idag! inte så allvarligt direkt men va fan är detta, först Carro och nu Edwin!
så dom är på sjukhuset nu med Edwin och bara kollat så allt är okej, så skriver väl in sen hur de gick med han. usch! fan va läbbigt.

Men nu ska jag fortsätta plugga, romarrikets fall kallar på mig...urk.

Ha det gött everybody! :)




"we are the champions my friends
We keep on fighting to the end
dun dun dun duuuun"

lyssnar på den låte nu, that's why ^.^

Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

Wiiieee att simma is great :)

2008-11-09 @ 20:14:17
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag minns inte vart jag läste det men de ska först till USA sen till danmark :) vet inget mer än att jag ska dit;D hihi

2008-11-09 @ 20:32:35
URL: http://mmadeleines.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin sida :D



Har du haft en bra helg?

2008-11-10 @ 19:07:13
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0