Hungry Heart

Hello everybody! :)

Hur är livet??
Hoppas de är bra med er alla! :D allt är bra med mig ialalfall! :)
var nere på bilskolan idag igen (big suprise...NOT!) och de gick faktiskt riktigt bra på repetitions frågorna ^.^
fick typ bara 2-3 fel på testen, förutom sista då jag lyckades stressa upp mig själv så mkt inför de riktiga teoriprovet så jag läste fel på massa frågor och de sluta med att jag blev underkänd på 1 poäng "/ xD snyggt jobbat Milla! haha! :P

Idag hade jag körlektion med Mona oxå, och hon tycker jag är riktgit bra nu och hon säger att de är et under om jag inte klarar uppkörningen och jag litar ju fullt på henne så jag är faktiskt inte så nervös inför uppkörningen...ennu xD men kommer ändå sakna att vara med Mona, hon är så jävla go asså! :)

har bara 3 körlektioner kvar, en dubbel lektion, och sedan en lektion precis innan uppkörningen.


Sen idag har jag bara haft 2 lektioner i skolan, eng c var inställd! YEEEES!!! xD :D
Okej jag vet jag valde den kursen frivilligt, och jag gillar engelska....Men den är ändå en jobbig lektion, jag menar den är 2 TIMMAR lång!! och så är de sista lektionen så då slutar vi inte förens vid 17 typ, assent! :S

Och idag är de precis 2 veckor kvar tills vi åker till London! :D Wiiie!! =) ska bli så grymt asså! :D

Nääe nu ska jag gå och duscha, sedan är de bara att ta fram den gamla goa teoriboken och börja plugga igen ^.^
ha en bra kväll allesammans! :)


Got a wife and kids in Baltimore Jack
I went out for a ride and I never went back
Like a river that dont know where its flowing
I took a wrong turn and I just kept going


Everybodys got a hungry heart
Everybodys got a hungry heart
Lay down your money and you play your part
Everybodys got a hungry heart •


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0