photographs













Hello everybody!
sååå de va la ett tag sen jag skrev...typ xD och ska skriva mer om veckan imon men nu är jag så stört trött och hungrig att jag bara lägger upp dessa bilder och sedan ska jag SOVA!

Men bilderna sammanfattar min helg hos Anna i Linköping. ♥
Mkt kort blev tagna och det översta kortet på nallen är jag väldigt nöjd över
Andra kortet visar hur störd jag var under helgen och jag hade gryrmt roligt, Anna är en riktigt komiker...typ xD haha! :P
Tredje är ett grymt snyggt kort på Anna är riktigt nöjd med det! :D
Fjärde kortet visar julstämningen som fanns i Linköping, som föresten är en grymt mysig stad som jag inte skulle ha något imot att stanna i en längre tid.
SÅ helgen var riktigt lyckad, fick färgat och klippt mitt hår, av min egen frisör Anna!
De var kallt som faaaan, så tar med era Vinterjackor! hahaha gjorde inte jag vilken Anna retade mig för hela helgen xD
Vi såg oxå på film,
"Another cinderella story" mkt bättre än vad jag trodde den skulle vara, och även bättre än " A cinderella story" med Duff. 
Sedan såg vi " Game Plan" oxå bättre än vad jag trodde den skulle vara, och den var roligt, lilla Peyton var så söt som socker ^.^ 
jupp så nu har ni fått en liten sammanfattning och nu ska jag sova och dröma madrömmar och Uppkörningen xD haha!

LONDON OM 3.....nej 2 DAGAR!!!  

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Anna

det var så roligt att du kom hit hade jätte trevlig o mysig helg love u gumman pussss

2008-11-26 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0