So what!

Helluuuuuu! ^.^
så sen jag senast skrev har jag inte gjort så mkt, typ skolan, bilskolan, hem, äta, plugga om & om igen xD sen har jag haft en körlektion oxå :P
asså får ryck på att jag inte hinner göra nått typ! är bara i skolan eller på bilskolan, så bli så gött att bli klar med körkortet sen så jag kan få träffa folk igen och ta det lugnt när man slutat skolan och få gå med någon hem eller bara åka hem själv och ta det lugnt se en film eller nått ^^

Föresten Anna fyllde år igår, GRATTIS GUMMAN!! :D ♥ 19 år, helt sjukt kommer fortfarande ihåg när vi gick runt i området och var påskkärringar ^^ så sjukt hur fort tiden går egentligen!




Ikväll blir det Idol tittande med syrran och mor min ^^ och ska försöka hinna se Deer Hunter oxå! har velat se den skit länge och nu har jag hyrt den så när helgen är slut SKA jag ha sätt den :P
Föresten, var det någon som såg EMA galan igår?? hört att de gick väldigt bra för Britney! :D gött! men har inte sätt den än, men vill spelat in den så hade planerat att göra de i helgen oxå ^^ så säg inte vilka som vann priserna förutom de jag vet med Britney då xD om någon sätt den, vad tyckte du/ni om Kathy Perry som värd?? jag tror själv att de skulle bli en stor flipp men men får se vad jag tycker sen då xD

men nu ska jag käka, skriver kanske mer senare eller imon :)
puss!

Kommentarer
Postat av: josse =)

Snygg blogg! =)

2008-11-08 @ 13:48:01
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: josse =)

Sv: Aa, visst är hon! :D

2008-11-09 @ 09:58:29
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Anna Nyström

snygg blogg milla..kul att läsa=)

2008-11-10 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0