Tattoo

Hellu!

såååååå jag har varit med Sandra med svart lugg väldigt mkt de senaste :D grymt roligt har vi haft :) sov där oxå från sönda till lörda och var så trött i skolan i måndas att de var helt sjukt xD haha! va typ i koma, och svikaren sandra åkte inte till skolan med mig! :O näe skoja gumman vet att du hade ont i huvudet så de är lugnt ♥ jag av alla människor förstår dig så mkt problem jag har haft med huvudvärk så ^.^
Idag gjorde jag, sandi och David de sista förberedelserna inför föreläsningen som Adreas ska ha på skolan på torsdag, som vi då ska spela in som en del av dokumentärer vi 3 plus Klaris då gör i tv/film just  nu. Asbra kommer den bli det kan jag lova er! :D
så idag kom jag på att de är svenkort tid kvar tills mitt teoriprov är är så jävla nervös, och kom på idag att jag borde nog typ flytta till bilskolan nu för jag behöver göra så mkt med teorin jag bara kan! vill inte kugga på provet så jag måste göra om de, men just nu känns det som att jag inte kommer klara det. "/ bajs säger jag bara!
Hmmm vad har mer hänt...eh...jag har börjat bli helt överlycklig inför englandsresan...okej jag menar ennu mer än vad jag var innan då! xD haha! ^^ idag är det bara 16 dagar kvar!! stört asså!!



Jag har tänkt rätt mkt på de Paula sa om tatueringen att de skulle varit snyggare med typ lilla vinröda stjörnor istället och tror jag ska gå på de, gillar de mer än blåa stjärnor, vad tycker ni??? :D

Föresten de jag skrev sist om Edwin att han hade blivit påkörd av en bil. Han hade fått kraftig hjärnskakning och sen hade något hänt med hans ben fattar inte vad för han har inte bruttit de, men nått har han gjort så han har bandage och sen någon grej i så han kan inte böja på benet. så han får hoppa på kryckor plus att han även har fått hem en rullstol. stackars grabb asså. ♥

Näääe men nu ska jag gå ut och ta en promenad innan jag sätter mig med min novell om Oliver & Emmy, efter de väntar någon timme med att göra bildmanus till mina musikvideos jag ska göra till mcfly låtarna ^.^
Har fortfarande inte valt vilka låtar jag ska ha mer än
Not Alone & Falling in love
kommer inte på några nya ideér....har någon någon idé till en annan låt?? med mcfly då ^^

puss på er!  ♥

Kommentarer
Postat av: Insulán ^^

VAA skall du tatuera dig!! URS skulle aldrig våga kan inte bestämma mig :S vart skall du tatuera dig någonstans??

2008-11-11 @ 22:29:44
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/
Postat av: Mathilda

Okej så jag var inne på din blogg Julia men fatta inte hur man lämna komentar så hoppas du kollar här ^.^ detta var svaret jag skulel skrivit till ditt inlägg om julkänsla då xD haha! :P



ooooh Jul!! jag vill ha nu!! ^.^ älskar Julen! :)

vad mysig dag du verkar ha haft Julia! :D

Hm föresten de du skrev på min blogg, jupp jag har tänkt tatuera mig men har inte bestämt datum ellr nått sånt än och tror de blir till våren...typ måste spara pengar till de först xD och vill ha de tatueringen som var på bilden på de inlägget fast i typ vinröda eller mörklila stjänor och noter då ^.^ någonstanns vid höften typ eller bak på ryggen någonstanns har inte riktigt bestämt än som du hör xD

2008-11-11 @ 22:46:36
URL: http://malimajohnsson.blogg.se/
Postat av: Insulán ^^

OKej men då måste ju den vara rätt så stor tatueringen eller?? urs hur vågar du aj aj ont måste det göra också! Men när du gör det måste du visa det för mig :) :) Ja jag vet att min blogg är svår att lämna komentarer på men försök igen ;) HAHHAHA ha det fint <3

2008-11-12 @ 20:40:21
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/
Postat av: Mathilda

Okej så jag försökte kommentera på din blogg igen och de gick skit...igen xD haha! :P

OKej men som svar på den frågan du hade till mig här & till ditt inlägg:



Men Matte är juh Bajsigt! ^.^ skitsvårt lixom! usch!

Hur går de med eran pjäs då? när var premiären?? :D

Låten som du har skrivit där nere...är den från High School Musical 3 eller? :)



Föresten de om min tattoo ^.^ den ska itne vara så jättestor direkt, de är svårt att beskriva så på datorn men jaah ungefär den sizen som den ser ut att vara på henne på bilden som finns på min blogg ^^ jaa klart jag ska visa den för dig om jag gör de!! :Dkomemr gå och visa den för alla! ^.^ vill juh inte lida så mkt för att bara ha den för mig själv xD haha! :P

2008-11-13 @ 18:09:06
URL: http://malimajohnsson.blogg.se/
Postat av: Insulán ^^

Det är stressigt men vi har premiär den 3 december på frölunda där skall vi spela 4 föreställningar på två dagar 3-4 december sen får ni se den 11 december på dagen eller på kvällen :) :) men det blir nog på förmiddagen där med alla andra på skolan!! :D försök igen på mikn blogg tredje gången gillt ^^ ;)

2008-11-13 @ 21:55:51
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/
Postat av: Insulán ^^

Det är stressigt men vi har premiär den 3 december på frölunda där skall vi spela 4 föreställningar på två dagar 3-4 december sen får ni se den 11 december på dagen eller på kvällen :) :) men det blir nog på förmiddagen där med alla andra på skolan!! :D försök igen på mikn blogg tredje gången gillt ^^ ;)

2008-11-13 @ 21:57:05
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0