Trött 18-åring


Wooooow så coolt nu e jag 18!!!! :D :D :D
känns väl inte nått så speciellt än xD haha! men har haft mycket att göra sen fredas asså! varit en väldigt roligt helg! :D tack till alla som har skickat grattis sms till mig, uppskattas väldigt mycket! ♥
okej sen sista jag skrev nått här, så harj ag varit hemma hos min käre mormor och sovit där. kom dit i torsdagskväll och då körde jag dit! hon bor i partille så de va rätt roligt :)
sen i fredags så åkte jag ifrån mormor runt 13 tiden och då var det bråttom bråttom!
då skulle jag in till göteborg och försöka köpa svarta vingar och en svart gloria till min maskerad dräkt plus klänningen och örhängen. så jag skulle alltså köpa hele dräkten och jag hade knappt 1 timme på mig innan jag skulle med bussen, så blev lite stressat xD och de var in på Butricks (staving?) och leta upp vingarna och glorian, turen kom till mig och jag hittade de direkt, men de var världens kööööööö!!! hatar kö!! blää! men de funka och då var det bara att springa bort till H&M och leta örhängen som jag oxå hittade direkt och sen drog det iväg till MQ där pappa stod och väntade med klänningen så det var bara att gå direkt till kassan och betala, så jag han faktiskt med allt på mindre än 1h! :O så jädrans grymt asså! :D
Varför jag ahde så bråttom var för att jag skulle till Nader på maskerad på fredagskvällen då och vi skulle vara där mellan 18-19 :) en rätt trevlig kväll, roligt att se Naders alla kompisar och få fira han lite :) blev en rätt tidigt kväll eftersom jag skulle upp och bli grattad tidigt på lördan och sen var det utgång på lördakväll oxå xD haha! :P mkt mkt denna helg ^.^

Sen Lördan den 1 Nov då, jag blev väckt runt 9 tiden av pappa, Amanda, Magnus & Lena som kom in och söng jag må hon leva för mig men paket och en daim&marshmellows tårta, svengod! och pappa hade dragit med sig flaggan in, den man brukar hänga utanför så pinnen var ju isig bara 1 m lång och sen kom den stora sverige flaggan mitt upp i allt xD haha! han är för go! :) det var en härlig start på dagen, fick filmen hairspray av Lena & Magnus och de blev att vi började kolla på den efter vi fikat uppe på mitt rum & sen blev de frukost framför filmen :) mysigt!
sen var det att gå hem till mor min och dit kom sedan Sofia, Daniel, Jonas & mormor. då blev de lite champagne först och korken lyckades mamma skjuta upp på balkongen ovanför våran, fatta inte hur xD haha! :P
De var go mat och hade väldigt roligt, haha blir alltid komiskt när mormor är med oss alla, hon kan säga så konstiga grejer ibland asså ^.^
Jag skulle ju ut på kvällen oxå, så efter middagen var det att samla ihop sina grejer & då fick jag skjuts utav mamma till mölndal, hem till Sandi :) där fixade jag iordning mig och var med Sandi & Erica lite :) trevligt värre! xD :D 
Dit vi skulle på kvällen var en hyrt mcbar märkte jag näfrj ag kom dit xD haha! :P rätt coolt ändå och dom som var i baren var skit schyssta så de var gött :)
vi kom dit runt 21 och fick gå vid 1 tiden tyvärr för att vi skulle hinna med bussen till kungälv "/ skulle velat stanna längre och var påväg att göra det, men alltid skönare att vakna hemma på morronen ju än hos ne kompis, inget illa menat så men ni vet vad man säger "borta bra men hemma bäst" ^.^ så jag drog då och de var en väldigt lyckad kväll! :D hade grymt roligt och var lite smått berusad kanske *host* 
en grej som var väldigt rolig under kvällen var när vi lyckades få igång ett jordnöttskrig när vi satt vid ett bord xD haha! :P de va jag, lovisa, malin som var med mest på det och sen en kille som hette Edvin (snygg!!) och vi satt där och kastade som galningar på varandra och jag fick innan för klänningen, ner i skorna, i håret och aa överallt typ xD haha! och jag tjöt av skratt, fy fan asså! och Edvin tog isär ericas treudd grejs (som djävulspinneskit) och använde röret till att ta upp jordnötter och skjuta iväg på Lovisa & Malin xD haha! men sen så la jag ner mass jordnötter i lovisas hår så när hon skackade på huvudet sen så flög de jordnötter överallt! hahaha! :P 
sen när vi hade gjort detta ett tag och behövde luft så gick vi iväg fårn bordet, och när vi skulle gå tillbaka så var jordnött skålen borta.... hmm...undra om odm försökte säga oss nått? xD hahaha! ^.^ 
Jaja men de var en väldigt rolig kväll men myket jördnöttskastande, grattissång, DANS!, skratt, dricka & tjöt m.m :D 
Nu sitter jag hemma i min säng, lyssnar på Harry Potter & den flammande bägaren och äter lite chocklad jag fick igår och tänker egenom var som hände på mcbaren :)
ska snart iväg till pappa igen, ska ha kalas för att jag fylt för den släkten oxå, ska bli orligt att träffa kusinen Per igen! :D btw igår fick jag ihop massa pengar till englandsresan, så nu har jag sammanlagt runt 4000kr i bara fickpengar!! :D jag är så lycklig just nu!! :D wohooo!! :)

En liten grej som gjorde mig nere igår var att en spc person verkar inte bry sig längre så de är väl dags att släppa den nu, kom inte ens ihåg min födelsedag och personen har känt mig längst av er alla. tack till honom.

Ska skriva mer på min novell idag så ni som vill läsa fortsättningen, jag loggar in på msn ikväll och kan skicka den då antagligen :)

puss på er mina sötnötar! 

Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

Haha ni verkar ha haft roligt :D



Men vad tusan är en McBar? ;P

2008-11-02 @ 12:59:18
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja svenskoj! :D

mcbar, asså MC-bar, som motorcyckel ^.^

förstår du? :)

2008-11-02 @ 13:17:26
URL: http://malimajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

Jaaaa nu förstår jag :D haha TRÖG!

2008-11-02 @ 16:22:12
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0