Yesterday

Hallå! :)

Så för de första, här är 2 bilder från när Nader fyllde 18 som han har tagit oxå tror jag ^.^
Och de var den 31 Okt så det är därför vi är utklädda, hehe :P





Jupp så nu är kl 11:53 och jag har varit uppe i 1h typ, sket trött ändå!
somnade i soffan igår kväll och sov där tills 5 typ och sen kunde jag inte somna förens vid 7 igen "/
men men hade en rolig kväll igår iallfall! :) Först var Lovisa, Louise, Fiia & Tilda här, sen stack Lovisa & Louise och jag, Fiia & Tilda gick ner till Maxi för att köpa lite käk och sådant. de var menningen att dom bara skulle vara här tills typ 19 för då skulle kanske min bror komma och hämta mig så jag kunde gå med han bort till huset så han kom in, men han kom inte så fatta inte vart han tog vägen, så Fiia och Tilda var här till ca 22 och sedan satte jag mig och kollade på "what happens in vegas" som jag hyrde under kvällen oxå, den är så bra! :D

Snart har jag mitt teoriprov oxå, denna veckan....säger inte riktigt vilken dag men snart är de asså! är skitnervös och pluggar röven av mig...eller aa inte just nu men ska snart plugga igen, hehe Sandra från Jönköping är för söt, igår så hjälpte hon mig att hitta ett test på internet så jag kunde testa mig på teorin, asbra! :) och nu så håller hon på att tjöta på mig så jag ska plugga, de är asbra att du gör de gumman, behöver någon som får mig att börja plugga idag ^.^  så thanks love! ♥

Hmm...i Torsdags filmade jag, David, Klara & Sandi en del av våran dokumentär som vi ska göra som projektarbete i tv/film, så den kille nvi ska göra en dokumentär om, han var på våran skola och hade en föreläsning, av grym va han! :) ska bli roligt att fortsätta intervjua honom sen och får klart denna filmen och hoppas han blir nöjd med den! :D
Sen i Torsdags så beslutade jag mig för att jag vill bli blodgivare, har tänkt på de ett tag..typ 6 mån och nu har jag juh fyllt 18 så då får jag göra de oxå, så i Torsdags ringde jag dit ner och fick bokat en tid för att testa mitt blodvärde och sådant. så på onsdag kl 13 ska jag till sjukhuset. Grejen är den oxå att jag har och är fortfarande rädd för nålar, sprutor och allt sådant men vill inte vara rädd för de längre så därför gör jag detta oxå ^.^

Näe nu ska jag lyssna klart på Harry Potter skivan och sedan plugga mer teori
Ha det gött!




Dougie, och en grymt sjukt snygg bas asså, blev kär när jag såg den, så blå och superfin och bara TAAAH! så cool! :D
De är en bild från Mcflys nya video ^.^

Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

Aaaaw varsågod! Men du måste ju klara teorin, så är det bara! :)



Snygg basen var... Doug med för den delen ;) muuuums!

2008-11-16 @ 12:34:28
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0