Första dagen på lovet! :)

Hejsaaan på er! ^.^
hoppas ni haft en grym helg! :D

Min har inte varit så speciell kan man väl säga, varit hemma och pluggat för de mesta och sen flummat med min syrra, Amanda då Sofia tycker hon är för gammal xD haha! sån vill jag itne bli, hon är ju abra 23 jag kommer ju avra sånhär till jag är 80...typ :P
Men har börjat skriva på en novell i helgen som heter Oliver & Emmy, och jag är faktiskt rätt nöjd :)
men har inte kommit så jätteeee långt en, men gillar de ^.^ om någon vill läsa så är de bara att säga till så kan jag försöka skicka den till er. 

Nu är kl 12:40 och jag har varit vaken sen 6:30, inget skämt. :(
har varit nere och pluggat på bilskolan och kom hem för typ 1h sen xD
så tråkigt!! längtar så tills allt detta är klart och jag slipper sitta och läsa om vilka däck som liter minst på asfalten och att de flesta krockar mellan fordon och gående är vid övergångställen.
Föresten jag har hittat min dröm bil!! :D
de var för ett par veckor sen när jag skulle och hälsa på min kusin Josefine ( jag vet de rimmar) som jag såg den stå där på gatan.
De är en liten röd minibil med engelska flaggan på taket, jag menar HALLÅ!! den borde ju vara min!! ^.^
asså en sådan bil som Mr, Bean har fast så som jag beskrev den då :P
eller jag tror de är en sådan han har...får kolla med Lovisa xD

Nu sitter jag här i min & mammas lilla lägenhet och lyssnar på Harry Potter & hemligheternas kammare, och Ron har precis lyckats göra så han själv spyr upp sniglar....mysigt! förlåt om nått sitter och äter nu medans ni läser xD mohaha! :P

Om några timmar ska jag träffa Sandra, med svart lugg :P jag känner väldigt många Sandror, eller typ 7 st tror jag de blir så alla har fått olika smeknamn så först är de
Sandra med svart lugg
Sandra vid skarpe nord eller hockey sandra
Sandra från jönköping eller mcfly sandra
Florida Sandra
Kusin Sandra
Sandi eller lillsandra
sen är de ju Grahn i klassen, men vet inte riktigt om jag känner henne... :S xD

Anyway jag och Sandra med svart lugg ska på bio idag och se High School musical 3! :D ska faktiskt bli roligt :) gillar musiken i dom filmerna! förut när dom har gjort rösterna ljusare på något sätt för då blir de ju bara fejk, och de gillar vi INTE! ^.^


Längtar nått galet till den 21 Nov nu med, då kommer Twilight filmen ut på bio!! :D ska bli så roligt!!!  =)

Föresten ni som har sätt DreamGirls vet vem Jennifer Hudson är hoppas jag, och hon är ju med i sex and the city filmen också så där kan ni ju med ha sätt henen :P

men iallfall vet inte om ni redan hört de från tidningar eller internet men hennes mamma och storebror har ju blivit mördade av någon jävla galning och de hände natten till lörda, svensk tid då som jag har läst och samtidigt försvann hennes systerson och har inte hittats än!

Jag fattar verkligen inte hur man kan göra sånt! så jävla sjukt!! USCH!

Jag hoppas de löser sig snart för familjen och att henens systerson kommer tillbaka oskadd.


Här är en länk från när Jennifer sjunger Love you I do i dreamgirls, riktigt bra! :)





Hoppas ni gillar den & Tack för hjälpen Sandra från Jönköping ^.^ haha! :) <3
 Ha det gött allesammans! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

HAHA shit vad många Sandror du känner! Och jag som typ inte känner alls många Mathildor...



Hehe varsågod ^^

2008-10-27 @ 13:58:11
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: Sandra med svart lugg^^

hahaha ja shit va många sandror du känner;) haha

japp ska bli skoj att träffas din lilla korv:D vi går på samma skola men träffas typ... aldrig:O måste bli ändring på de du:P hahaha



men hon jennifer de va la hon som jobbade åt carrie i sex and the city va? men gu va hämskt:( stackars människa:O att man orkar leva när det hänt så mkt på samma gång!! många tankar till henne idag!!



ses snart:D pussar<3

2008-10-27 @ 14:51:48
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0