Sommar 2008

Okej har pluggat nu ett bra tag och börjar tröttna på bilteorin igen xD
började gå egenom bilder från i sommras! :) vill ha sommar igen!!

Magnus & Amanda :)

När jag, Amanda, Magnus, pappa & Lena var i Spanien i sommras



Jag & mamma

Mamma & Jag i Rom



Amanda & Magnus på flygplatsen i Barcelona, där vi fick vara i typ 3h eftersom våra väskor kom bort i Danmark xD


Marcus

På Valö, Marcus ♥



Valö

aqua & jag

Möte många underbara hundar!! :)

Amanda & jag på bussen i Rom

Svenvarmt i ROM! :)

St. Peterskyrkan

Peterskyrkan

Bruce Springsteen på Ullevi

Bruce Springsteen 4 Juli 2008

en sån jädrans bra sommar!!  ♥

Kommentarer
Postat av: I ett rosa nötskal

haha vad är det med flygplatser och tappa bort väskor, känns som om det är lite av deras hobby. ^^

2008-10-29 @ 15:03:21
URL: http://www.metrobloggen.se/charis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0