Tjaa! ^.^

Okej så nu ahr jag skaffat en blogg...igen :P
hade ju en förut men den sket sig, glömde av mitt namn på den....och sen när jag kom på de så kunde jag inte lösenordet längre så jag gjorde en ny, lättare så xD

Fick Annix att göra en blogg oxå, Mohahhaa!! ^^ ska bli skoj att se hur vi lyckas med detta, hoppas hoppas hoppas! ^.^

Oh Oh Oh en grej....jag fyller 18 om 6 dagar!!!  thihi!! räknar ner nu, men tror seriöst att min storasyster är mer hyper för de än jag xD får ett samtal av henne typ varje dag där hon ba Mathilda!! nu är du snart 18, då kan vi gå ut!! hahaha xD så gullig är hon <3

Sen en grej jag är rätt irriterad över! LouLou åkte ut på Idol!! :O hur fan gick de till!! hon är ju så grymt duktig och så jäddrans go!! borde ju ha skickat ut typ Lars istället...eller kanske Johan...fat ha när duktig ibland, men asså varför LouLou?!

föresten vad tycker ni om denna tatueringen, funderar på att skaffa en sån, den dagen jag vågar xD
Den jag vill ha! :)

Skriver kanske mer sen, annars får ni ha det super!

<3


Kommentarer
Postat av: Sajje

Skitsnygg tatuering jue! Kul att du har skaffat dig en blogg ^^

2008-10-26 @ 20:42:45
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: karrå´ S.

LARS är bäst. Han ska INTE ut. Han är mums! Han ska bli trea i Idol! :D :D :D

2008-10-26 @ 20:48:05
URL: http://yokay.blogg.se/
Postat av: Annix

Yeah, ja diggar tattoon,o tkr du ska ha den!! :D

2008-10-27 @ 11:27:17
URL: http://lilaslingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0