Jag ÄLSKAR Julmust! ^.^

sitter och snackar med Florida Sandra nu på msn och hon skrev en så jädrans rolig grej, hahaha! xD

Florwedian! >.< säger:

i made my own food today. i was so proud

Florwedian! >.< säger:
you see i'm very....not god with food lol

Florwedian! >.< säger:
i mean good

Florwedian! >.< säger:
>.<

Florwedian! >.< säger:
well im not god either :P


Så idag har jag ahft körlektion, de var väl inget spc idag körde mest enkelriktadegator och sånt små shit typ xD
och sen var jag på bilskolan och gjorde mer teori, så tråkigt! asså jag gäspar nog typ 2-3 ggr/min närj ag är där seriöst! blir så trött :O :P

Efter jag avrit på bilskolan ett par timmar gick jag hem, plugga & fixade lite och sen åkte jag in till GÖTEBORG!  ♥ och jag träffade Sandra (med svart lugg) ♥ ♥ igen :* 
vi hade så roligt!! :D gjorde billeken att man fick slå varandra när man ser en bil som har typ dubbel 5 eller dubbel p, ja ni fattar poängen xD 
och detta började vi göra vid hedensparkering och de vara helt fullt med bilar där! hahaha! ^.^ så roligt!
sen gjorde vi någon slags jage bort till bergarkungen :P haha! så roligt vi hade gumman! =) 

Sen var vi på 2 skämt affärer i stan oxå, ena vet jag itne namnet på och den andra kan jag ite stava namnet till men de börjar på B så tror de flesta vet vilken de är :P 
och jag hittade inte de jag ville ha alls! :( blev lite besviken, men de var så jädrans varmt inne i affären och helt packat med folk! usch! så störande, men de är väl rätt självklart när de är så nära Halloween xD haha! :P 

jaja ska umgås lite nu med syrran så skriver mer imon! :) 

Ha det super. ♥



Ful bild, I know men dehär är mina syskon, typ. Utom Magnus ♥
De ända kortet där vi 4 är tillsammans typ. Dom är allt för mig. 
Sebastian. Den mest störda personen jag känner men han vet verkligen hur man roar sig. ♥
Sofia. Min storasyster som har visat att hon ställer upp för mig vad som än händer & som stöttar mig genom allt. ♥
Amanda. Ord kan itne beskriva vad du betyder för mig, du är den personen som står mig närmast i hela världen och skulle inte klara att leva utan dig, även ifall vi bråakr non stop ibland så älskar jag dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra med svart lugg:P

Maha:P lilla Mathilda, vet inte du att man jäspar inte för att man är trött:P utan för att hjärna får för lite syre:P ahaha...

(ska kanske inte säga nått eftersom jag lärde mej detta igår, men iaf)...haha

japp de va meeega skojj att träffa dej igen:D å dricka "mitt kaffe" mums:D ska göra de ida igen när ja träffar fiia haha:D hmm.. ja tror inte vi ska leka den leken när vi går där iaf:P ahah men skojj va de:D maha:D<3333

2008-10-30 @ 12:11:16
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0