Tisdag!

Tjaabaaa :)
Igår var jag med Sandra och vi var på biooooo!! ^.^ såg High School Musical 3, och den var bättre än jag trodde faktiskt! :) mkt bättre än de 2 första, den var inte lika barnslig lixom :) När vi väntade på att filmen ksulle börja och dom visade massa trailers så kom helt plötsligt trailern till TWILIGHT!! :D gud vad glad jag blev!! :D <3 längtar tills den kommer! ska bli roligt att se! :)
Men de var oxå roligt att få träffa Sandra igen, var ett tag sen vi träffades och vi har fan grymt roligt ihop asså!! :D mkt mkt skratt!! ^.^ <3
Hahaha sen va det rätt komiskt vi sprang in i Magnus hela tiden xD först såg iv honom precis utanför bergarkungen sen va han där inne samtidigt som oss, och när vi gick bort itll mcDonalds för att käka innan bion, så gissa vem som var där? jo just de magnus :P haha! och sen när vi skulle på toa innan bio så var han där med ^^ haha! jaja vi skulle itne på samma film iallafall så de var väl bra det annars skulle vi väl fått platser bredvid varandra eller nått xD

Igår var jag också nere på bilskolan som jag skrev sist, och skulle egentlige nner dit idag med...meeeen jag orka inte "/ fast jag gick ändå upp i rätt tid men täntke sitta hemma och plugga på de jag fick fel på igår när jag var där nere och sen kanske skriva mer på min novell! :)

Sen ska jag på maskerad på fredag & Lördag och hade tänkt vara dödsängel på Lördan ialalfall, men nu är det ju så att jag hittar inte mina vingar och har inte hittat någon fin klänning till de heller "/ så börjar bli lite smått stressad! :S några förslag?? :P :D


Sen hände en tråkigt grej igår!!!
Florida Sandra har jag känt typ 1-2 månader nu....eller kanske bara 1 månad, iallafall, hon är i sverige nu och har varit de sen typ 3 månader tillbaka för att hon skulle plugga här oc hde var tänkt att hon skulel stanna något år iallafall.
Men nu har de blivit ändrade planer, hon åker hem i Januari!! "/  De är ju fan assnart!! :(
och vet ni hur jävla dyrt de är att flyga till florida eller, kostar ju typ 10 000 spänn för tur&retur!! :S
jävla skit säger jag bara!!! :(

Men men de är väl så livet är ibland. "/
Nu ska jag fortsätta plugga, skriver nog mer sen.


EN NY HARRY POTTER TRAILER!!! :D tack till Nader som fick mig att se den! ^.^ <3



Ha det super. ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra:P

hahaha jaa man kan säga att vi fick oss måååånga gooa skratt igår:D hhahaha

å ja de va väldigt komiskt att vi stötte på han hela tiden haha:P han e en knasig prick kan man säga:P ahaha

måste hitta på nått snart igen gumman<33 PS! I love you!<3 :D

2008-10-28 @ 09:34:11
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: sandra igen:P

den filmen vill ja se föresten:D haha

2008-10-28 @ 09:37:21
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: Annix

Jag ska ska ska ska ska se Den nya harry Potter!!! :D

2008-10-28 @ 10:41:55
URL: http://lilaslingan.blogg.se/
Postat av: Sandra från Jönköping ;)

OMG OMG OMG!!! Fan vad jag längtar efter HBP-filmen :D

2008-10-28 @ 11:50:53
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0