Don't you dare come back and try to make things right becuase I'll be ready for a fight!

Hej!

Så nu sitter jag i skolan igen på min lediga dag och väntar på Sandraaaaaaa ^^
Vi ska käka lunch och sen så ska jag hem och antagligen simma...eller springa, vet inte riktigt än :P
MEN jag pratade precis men min svenska lärare och jag ska ju hålla mitt tal på måndag för nationella provet i svenska och jag är så grymt nervös!! Hatar att hålla tal + att jag inte riktigt vet än vad jag ska tala om.
Talet måste vara om påverkan & engagemang (vetefan hur de stavas!)  och sen måste de vara inspererat av en text & en bild från häftet, trodde jag så nu när jag snacka med läraren då så sa hon att bilden ELLER texten måste vara från häftet inte bägge!!! :D :D :D SÅ nu blir det mkt lättare att komma på nått faktiskt för de är så tråkiga saker i häftet så nu kan jag snacka om filmer som har påverkat mig på något sätt för de finns en text i häftet om Nothing Hill, vilket är en film ^^
Okej veti nte hur mkt av detta ni förstår men jag förstår de och jag är väldigt glad just nu, Wohooo! :D
Så har ni några filmer ni har sätt som har påverkat er?? :)

Föresten!! De är knappt 6 veckor kvar till jag tar studenten!!!!! :D:D:D:D
Im so happyyyyyy


Kommentarer
Postat av: Timm

weee å ja kom:D 10!!! min tidigare;D hahahaha... men va gött asså:P lycka till vill ja med gottsamvete säga;)XD haha vet inte vf ja sa så men de lät bra i min hjärna:D .. haha stavas hjärna så:P??? min hjärna e inte med mej idagXD fått sol sting kanske? satt nog på intervjun för längeXD hahaha ojoj nu kom vi av ämnet:P... ähmm... joo:P.. ähm.. ja.. ses imon:D hahaXD(L)

2009-04-24 @ 17:00:53
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0