I still haven't found what I am looking for

Hallå på er!

Nu sitter en yrvaken Mathilda i Annas lägenhet i Linköping helt själv, hehe.
Anna har åkt till skolan så jag ska vara själv här idag, och har vart s¨duktig att jag har tagit med mig massa plugg grejer som jag hade tänkt göra....men jag tog också med mig min hård disk till datorn så jag har typ 20 filmer här som jag inte sätt än...Hmmm, det var kankse inte så smart om jag ska p lugga xD hahaha!
Men snacka om att de är skönt med lov, men tror itne jag klarar av att vara ifrån min klass asså xD hahaha!
Jag drömde om Klara, Lovisa, Emil & Anders inatt plus att hela klassen var med på ett hörn, inne i en kyrka, haha!
De var så konstiga saker också, spc det med Emil och Anders eftersom jag aldrig brukar umgås med dom i vanliga fall och aaa helt konstigt ^^ Hahaha Anders hjälpte mig stoppa några småkillar som mobbade en annan sen helt plötsligt satt han med mig på bussen upp till Anna, då skulle han vara med mig här uppe i 2 dagar...Ja så lite udda kändes de allt! Hahaha och de roliga var ju sen efter att jag vaknat efter varje sån dröm så vaknade jag och skrattade till, ropade "Anna jag har drömt om en till i klassen sen så hörde jag hur hon skrattade åt mig och sen somnade jag om igen xD
Sen berättade hon också innan hon stack till skolan, då jag var vaken, att jag hade skrattat i sömnen också! hahaha som att jag inte skrattar tillräckligt när jag är vaken så har jag öven börjat skratta i sömnen xD hahahaha!

Föresten, ska börja skriva på en ny novell idag också hade jag tänkt :)
kankse lägger ut lite av den här sedan om jag blir nöjd då, hehe.

Ha en jättebra dag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Junibarn

Enligt bok.nu är vi 100% lika. :)

Fin blogg du har. Du är duktig med färgkoder.

2009-04-09 @ 22:52:15
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0