New Moon soundtrack!

Denna låten kommer kankse blir sountrack till New Moon, men bara kankse vad jag har förstått  det!
Dom skrev låten för ett par år sedan och nu har dom fått massa kommentarer att den skulle passa, är det någon som håller med? jag tycker den skulle passa rätt bra asså! :)





Sen om nått annat då, Sam Bradley som jag har pratat en del om de sista här, han ska gör en skiva!! jag är så lycklig!
Såg ett klipp från när han var inne i studion för ett par dagar sen och då höll han på att spela in några av de låtar som jag tycker är så grymma med honom, Wohooo!! Can't wait :)

Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping

Fan vad fin du har gjort din blogg! :)

2009-04-09 @ 11:51:51
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: patrik

Tack för bilden du skickade:) I like your hair:)



sorry om jag svarade sent, jag var på kryssning och kunde ej skicka innan, d kom bara går ej att skicka hela tiden(A)

2009-04-11 @ 01:22:43
URL: http://puttesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-11 @ 01:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0