Rockstar

Fy faan vad gött!
Jag har lämnat in mitt historia arbete om Martin Luther King Jr. + att jag har gjort den skriftliga delen av nationella i svenska, Wohooo!!
Så skönt så skönt så skönt!

Men Anyway, Lovisa har bott hos mig sen i typ måndags, riktigt roligt! Eller aaa inte riktigt varje natt men typ ^^
Igårkväll var jag, Lovisa, Erica, Sandra, Klara & Mikael....plus några till från klassen på Sticky Fingers och såg när Doris Discoteque (stavning...?) spelade, och dom var riktigt bra! Kvällen var grym i sig annars också, vi började med att käka kötbullar & potatismos på ett café i gbg och de var det goaste och största köttbullar jag har ätit, seriöst! :O :D
Sen in till Sticky och festa lite sen kommer Doris ut på scen och alla var sådär lagom berusade och bara står och slänger och hoppar till musiken! Hahaha jag kom bort från tjejerna & Mikael för någon brud kastade runt sig själv hela tiden så jag höll åt helvete och blev inmurad av några killar de flesta från klassen faktiskt så det var bra för då kunde jag stå där inne och hoppa och ha skoj hur mycket jag ville utan att den där bruden kom och puttade iväg mig igen ^^ hahaha!
Sen hände lite grejer och jag snackade en del med en vakt som antagligen tyckte jag var lite trög. Sen var det hem, sova ett par timmar, upp och fixa ordning sig, in till Gbg igen och träffa Sandra från Jönköping! Vilket också var grymt roligt! Hahaha hon fick världens runt tur av göteborg ^^ men men de var härligt sen när vi kom tillbaka till Nisse och köpte en glas och fick sitta och lyssna på 2 killar som spelade underbar musik! :)
Underbara dagar asså!

Men nu ska jag lyssna på Harry Potter en stund sen sooooova!!

Ha det bra allesammans


Kommentarer
Postat av: Sandradeee

hoho ser ut som att du har haft en skoj vecka:D

klart ja e på på söndag:D MEN jag måste städa mitt rum först:/ ser ut som ja vet inte vad nästanXD hahaha

men ska ja sova över då ir? för ja har körlektion på måndan:P så ja behöver veta ifall ja ska ta me mej min körbok;) hehe:P

ullared va meeeega skojj:D ja å fiia typ "va arga" på folketXD seriöst alla bara gick på en hela tidenXD MEN de va massa sööööööta ungar överallt typ:D blev kär vart ja än titta nästan hahahaha:D älskar dom:D men sen när vi åkte hem:S sjuk läskigt va de:S vi skulle svänga in å kolla om en kjosk va öppen för ja å fiia va mega hungriga.. åsså va de aaaass dimmit:O seriöst när vi svängde av motovägen å in där man såg inte vägen:S heeeeel läskigt vart de:S hahaha:D men skoj hade vi vill ja lova:D maha:D saknar dej vännen:D ses på söndag:D<3<3

2009-04-04 @ 07:39:39
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: patrik

fett kul:D

2009-04-04 @ 21:57:21
Postat av: Sandra från Jönköping

Hähä det var kul att få en rundvandring i gbg... :D När jag kom hem sen så sa dom att det hade varit soligt i jönköping heeeeeeeela dagen, ingen dimma där inte xD

2009-04-06 @ 09:47:09
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0