This is me this is real, I am exactely were Im supposed to be now

Vad skönt det är att vara helt ny duschad och fräsch efter att ha vart ute och joggat/sprungit/gått, hehe. Kunde inte bestämma mig och sen blev jag så trött så jag orkade inte springa hela tiden xD hahaa!
Var så längesen jag tränade men ska fortsätta med det nu, ska på skivstång&spinning imon, de är ett dubbelpass där man gör 45 min av varje. Brukade kunna göra de rätt okej förut men som sagt, har inte tränat på ett tag så jag kommer ju knappt kunna röra mig på torsdag, Haha! ^^

Imorgon är det också röst&rörelse som gäller för halva min klass, och Stelle ska hålla i lektionen och hon ska ha skrattyoga! xD hahaha! passar mig & Lovisa så bra, och det var så roligt förut idag, Stella hade vart framme och snackat med Lovisa och sagt att hon och jag MÅSTE komma på hennes lektion annars kommer det inte gå xD hahaha, snacka om att vi är kända för att skratta i våran klass ^^ Men vi kom också på att detta är enda röst&rörelse lektionen där jag och Lovisa faktiskt kommer kunna göra det vi ska göra och inte bara kommer stå för oss själva och flumma xD hahaha! så hör och häpna, jag längtar till röst&Rörelsen imorgon :O :D

Men nu ska jag hämta en ny Harry Potter skiva och sitta och slöa till den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0