Hit me like a ray of sun Burning through my darkest night

Hej!

Så jag har precis beställt 2 tröjor från Mcflys hemsida, Wohoo!! :D

 

Dom är så fina, längtar tills jag får hem dom :) :) Just de sen ska jag ju beställa dvd:n också :) hehe kommer få städa en massa hemma hos pappa och mormor så jag kan köpa mer än dessa denna månaden xD hahaha!

Men de har vart en skön dag idag :) Var i skolan med 11:30 tiden, var ledig så jag tog sovmorgon ^^ jag vet om jag är ledig varför åker jag till skolan, men idag i biblioteket hade dom en sådan dag där man kan komma in och ta bort alla sina skulder, och eftersom jag hade en skuld på 210kr (vetefan hur jag lyckas) så blev jag av med den! :D :D
Sen så hade musikeleverna på skolan sin föreställning idag och den var så himla bra och grymt rolig!! :D
Ska nog dit imon och se den igen faktiskt ^^

OJ just de! Jag hade glömt att jag skulle ha skrivit ut mitt cv och lämnat de till några affärer idag :S himla skit också! Kankse ska försöka sticka iväg och göra de snart då?? Men jag har ju inget busskort! Jamen detta gick ju bra xD hahaha!

Men ni får ha det så bra så springer jag iväg nu och försöker fixa mitt cv på nått sätt, Hehe.


Kommentarer
Postat av: Timm

Dom va as bra ida värkligen ja!!! guld stjärna till dom:D

hoho gissa vem som längtar till på lööörda;) haha ja lovar du kan aldrig gissaXD<3<3

2009-04-23 @ 22:52:12
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: Sandra från Jönköping

Åh vilka fina t-shirtar!!!

2009-04-25 @ 09:42:50
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: fiia

oh herre gud så fina <3

vill med beställa! men ingen här vill hjälpa mig :/ Hmm!

Fan måste ha :O:)



skaffat blogg btw <3 Puss!

2009-04-30 @ 08:03:01
URL: http://lilaslingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0