Told you I will be here forever, said I will always be your friend

Shohoo! =)


Har haft 2 underbara dagar med Sandra från Alafors, alltid lika roligt att vara med dig baby ^^  ♥
Vi har planerat lite inför våran Londonresa som blir av i Augusti mellan den 4 & 7 :D :D ska bli så grymt!

Sen var Sandra från Jönköping här i fredags! vilket var riktigt riktigt roligt! :D hahaha hon fick världens runt tur runt i gbg ^^ nice nice! DU de är ändå inte så lång tid innan vi ses igen! Nästa gång är det ju för Beyonce konserten och de är typ bara 1 månad kvar :O :D

Har även varit grymt duktig och städat som fan idag, Wohoo! först mitt rum hos far sen även mitt rum hos morsan! riktigt härligt att fått de gjort asså :)

Imorgon drar det iväg upp till Linköping för att vara hos Anna till torsdag kväll, ska bli så roligt det med! :D
Anna ska få färga mitt hår och de ska nog bli lite annorlunda denna gången mot innan :)
JUST DET!! Jag fick köpt mitt klänning till studenten idag! fy tusan vad fin den är ^^ :D
SKa kolla balklänning & skor imon också innan jag sätter mig på bussen till Linköping :)
Så ni som inte har så mkt att göra imon och har pengar på eran mobil, ni får VÄLDIGT GÄRNA smsa mig efter 14 imon ^^ hehe, Tack :) :)

Sitter här just nu och får spader på min Ipod! den är ändå på 4 GB men den är helt knökfull så jag får inte plats med några Harry Potter skivor som jag hade tänkt lyssna på imon på bussen :S så jag får sitta och radera massa musik som jag egentligen vill ha kvar "/

MEN iallafall, ni får ha det så bra så hör vi, Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Heeeej vet du vad jag ska också på er BAL!! :D Ska dit med min kille <3 har köpt balklänning såå fin är min älskar den hur vill du ha din? vart har du köpt den klänningen som du ska ha på just själva avslutningen?

Gött med lov?

Puss och Kram :)

2009-04-07 @ 15:35:13
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/
Postat av: Sandra

hoho grymt skoj va de:D de e mega skoj värkligen att vara me dej me Baaaby;) haha:D fatta va skoj vi kommer ha i england assåXD hoho ... men de känns sjukt.. vi har typ bara känt varandra i 1 år!!å vi ska åka utomlands tsmXD haha inte äns me fiia som ja känt i snart 10 år har ja vart utomlands medXD hahaha <3<3

2009-04-12 @ 16:03:21
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0