Vi sticker till Grekland

Hej!

Sitter i skolan nu, har precis tittat på Ivar & Anders lilla konsert för deras projektarbete, fy fan vad dom är bra!!
Så himla roliga låtar dom hade också, hahaha!
Ska kanske till "The Dubliners" ikväll med Lovisa och kolla när Doris spelar...men vet itne riktigt om jag är helt sugen på det, får se.

Va så gött att fått träna igår föresten! Men har sådan träningsvärk i armarna idag :P
Men fick en fin belöning när ja kom hem, titta på champions leauge matcher på den stora tv:n med pappa och han hade gjort mat till mig och sen så fick jag lite efterätt som vi hade kvar sen Lenas föräldra var hemma hos oss, skit mysig kväll verkligen! :)
 
hahaha föresten jag hari tne skrattat så mkt som jag har gjro idag på länge och de slår ändå mycket eftersom jag hade en lektion igår där det gick ut på att skratta xD hahaha! Men jag, Stu och erica hade så himla roligt och skrattade åt allt möjligt och sen började dom skratta åt mitt skratt så då kunde jag itne sluta så jag fick typ kramp i magen, hahaha! :P

Men nu skaj ag iallafall börja gå bortåt mot min nutida konst lektion med Martin, så jag kommer ha ett par roliga timmar framför mig nu också :) :) :)
 
Skriver mer sen, Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ivar å anders å dom va värkligen as gymma! :D

å deras låtar ja:D såå roliga å grymma:D

The golden onion till dom typ eller nått;) hahaha

2009-04-16 @ 22:55:26
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha nej föresten dom förtjänar The golden Rose ist;) (a)

2009-04-16 @ 22:56:42
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0