Wake up Wake up

Hej!

SItter i skolan just nu och väntar på att Lovisafisa ska sluta så vi kan åka hem!
Har egentligen slutat men jag lovade att köra henne hem innan jag kom på att hon slutade 2h senare än mig...suck.
Så ja...nu sitter jag här och doftar på blommorna under korkträdet...är det inte så ferdinan gör...eller? herregud nu komemr jag juh itne ihåg! tusan också.
Aja pratar ialalall med min kusin Frida på msn nu samtidigt :) väldigt roligt, har itne träffat henne på nästan 1 år "/ men hon kommer på min student så nu är det en till anledning till varför jag längtar till studenten! :D
Hade min redovisning idag om Martin Luther King Jr. Är inte så jättenöjd över den men aja nu är det klart iallafall, läraren läser ändå arbetet sen så hoppas de väger upp betyget, hehe ^^
Hade en så konstig tv/film lektion idag, både Klara & Sandra var borta så jag var med Isabelle hela lektionen, jag menar inte att de är något fel på henne, hon är verkligen snäll men de var så konstigt för jag bruakr jämnt vara med Klara och vi bruakr sitta och snacka skit om några i klassen som vi inte gillar men nu är ju hon i stockholm och har praktik! Så himla roligt för henne, snacka om att jag kommer bombadera henne med frågor när hon kommer tillbaka ^^ Tycker lite synd om henen för hon ska bara jobba på natten, så hoppas allt går bra där uppe. :)

Skulle egentligen vart inne i Göteborg nu och provat balklänning, men affären hade stäng idag vet itne varför bara :S men jag ska in dit på fredag då och testa klänningen. MEN ska kanske in dit idag ändå och prova en klänning till Josefines bröllop. :) Men vet inte om jag orkar...hehehe är så slööööö idag! ^^

Min skola luktar verkligen skit just nu och fattar inte varför, asså det stinker verkligen!
Usch, hoppas lukten går bort snart, jag är så himla känslig för äckliga lukter, skojar itne är verkligen typ över känslig :S

Aja hoppas ni har det bra, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0