You will learn to hate me but still call me baby, oh love, so call me by my name

Roberts Pattinson & Sam Bradley

Som jag skrev i förra inlägget om Sam så känner han & Rob varandra och dom har även gjort några låtar tillsammans.
En låt som är med i Twilight filmen som Rob sjunger, (ni som inte har märkt den så spelad den när han & Kerstin sitter på restaurangen) har dom gjort tillsammans, men när dom skrev den så fick Sam & Rob olika versioner på hur den skulle låta och de gjorde två olika version och de har även lite skillnader i texten men man märker ändå att de är samma. Sen heter Robs låt "Never Think" och Sams heter "Too far gone"
Tänkte lägga upp bägge låtarna här så ni fick höra och säg gärna vad ni tycker om ni vill. :) 

När Robert sjunger den delen som jag har som rubrik (som han gör vid typ 1,40 nått sådant) blir jag typ tårögd, helt seriöst! Han låter bara så ledsen och de berör verkligen. Så himla bra.
 






Kommentarer
Postat av: Sandra

ooo båda e ju bra:D men ja måste säga att ja gillar Robs version mkt mer:D<3 kärlek till han^^

2009-04-05 @ 13:37:09
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: Karrow

Svar: Ursäkta att jag inte svarat tidigare, har varit inaktiv och kom tillbaka först för några dagar sedan. :/



Men angående de där små banners och sådant från bloggportalen och det. Om du klickar på någon av mina, så kommer du ju till deras sida och registrera dig där. Sedan brukar det stå på deras sida hur man ska göra för att få in den på sin blogg. :)



Inte så svårt egentligen. :)



Lycka till!

2009-04-05 @ 17:43:30
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: patrik

Jpp vi får höras snart:) var ett tag sen:(

2009-04-05 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0