I need you more then anyone darling!

Hello igen! :)
nu va de ett tag sen jag skrev...tror de va innan sportlovet sist? :S
aja men de har hänt en del sen dess men men så är de!
Fick min studentmössa i onsdas!! :D wohooo!! så overkligt att den har kommit, de betyder att studenten verkligen händer & de jädrigt snart!! :D :D

Idag skulle jag egentligen iväg och provat balklänning men glömde av de tills typ...15 min sen och snart komemr Malin så hinner inte idag :S
Ikväll är de bio med Isaac & vi ska se Benjamin Buttons filmen, ska bli grymt skoj! :D
skriver ett inlägg imon om hur den va ^^

Sitter och kolalr på lite NHL klipp på youtube, och detta målet är juh helt jävla otroligt, titta på de!! :) bilden är kanske inte den bästa men ni förstår ändå hur han gjorde målet xD haha! :P
De är Alexander Ovechkin som gör målet !
 


Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping

YEY update! :D

2009-02-21 @ 16:48:58
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0