Finalen

Finalmatchen är i fullgång men måste få avreagera mig!

DOMMAR JÄVLARNA SUGER!!

hur kan de vara ok att åka på den svenska målvakten FYRA!!! gånger utan att få en ena utvisning! de är ju såå jävla bara TaaaaH!! så arg är jag!

var bara tvungen att avreagera mig.
Btw Kanadensiska publiken skulle juh vara så bra har man hört...den är den mest osportsliga publiken jag någonsin har hört talas om!
Dom buar ut Hedman varje gång han kommer nära pucken (han slog till kanadensaren som körde över våran målvakt första gången) och nu buar odm ut våran målvakt varje gång han är nära pucken ja vem fan vet varför, för att han kanske vågar säga till att han itne vill bli påkörd av trångsynta kanadensare som inte fattar hur man spelar hockey utan att köra över målvakterna, jupp så som ni förstår...jag är förbannad som F-A-N!

Jag ska se klart denna matchen och jag antar att jag kommer få skrika ut några till svordommar över dommarna och publiken och allmänt kanadensarna som är med i denna matchen innan jag somnar.


Jupp så nu är andra perioden över och Marie som håller i studion i svt fick prata med Hedman och han berättade att DOMMARNA hade sagt inna ntuneringen att målvakterna får man inte göra, då får man en 2minutare direkt...så vilka dommare dömmer denna matchen, kanske 4 st som är fegisar och inte vågar stå upp för sverige? Hur kan man komma iväg med att kört på en målvakt 4 gånger, jag menar de är itne små grejer utan målvakten har ramlat omkull och tappat hjälpen och de är ren tur att han itne har blivit skadad. så jädrans idiotiskt!

Go Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0