I want to break freeeeeeeeee

Hello! :)
Så, första dagen på den nya terminen och även då min sista för gymnasiet ^.^
Men de blev en bra dag, bortsätt från att jag redan fått en hemtenta & att ja gska ha gjort en dikt till månda med gamla ord i som ack, riddare, uggla & sådant.
Anyway, snackade en del med David idag och han hade en ny Bruce låt som han ville visa mig som jag hade lyckats missa :O ASBRAAA!!
Den heter The Wrestler, den är även med i en film som heter likadant och Bruce har enligt David blivid nominerad för en oskar för den låten. Brice har juh redan en Oskar oxå för låten Streets of philadelphia (stavning?) som är till filmen som heter Philadelphia, skitbra film! rekomenderar den stort till er!

Näe nu ska jag iväg och skriva klart min novell om Oliver & Emmy, ska lämna in den imon så måste bli klar tonight :)
Ha det superbra så hörs vi mina vänner!




The Wrestler- Bruce Springsteen




Sen i morse så satt jag och skrev lite bara på en miniroman jag gjort, ändrade bara de sista eftersom jag skulle lämna in den idag så jag skulle vara helt 100% nöjd och då skulle en låt som heter I want to break free med Queen vara med som min huvudpersons favorit låt, och ja den låten är juh så grymt skön! :D så här får ni musikvideon till den, och även ifall ni inte gillar Queen, musikvideon är så jävla rolig juh! :D TITTA PÅ DEN!  please ^^



I want to break free- Queen



Kommentarer
Postat av: Isaac

HAHA gamla ord som Uggla å sånt :P haha

2009-01-08 @ 23:53:38
Postat av: Annix

Hur långt har du kommit på novellen? Jag VILL läsa!!!! :D Jag måste läsa!

2009-01-09 @ 08:23:52
URL: http://lilaslingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0