no it's never the same, if you don't feel it too.

Jag är så trööööött ^^ ska snart sova, men men.

var ledig idag från skolan men va där ändå :P skulle hämta en hdkamera i skolan & hjälpa Jocke & isaac och redigera...vet inte hur mkt jag hjälpte dom bara :P
Men anyway, Sandra fårn Jönköping kom till Göteborg idag!! :D hoppas du får en bra helg här i den bästa staden någonsin :D

Ska kanske på bio imon...inte säkert än men skulle vart så skoj har varit sugen på de sen Isaac sa att han ville de för typ.. lite mer än 1 vecka tror jag :P lång tid för min del ^^

näe nu ska jag sova, skriver mer imon
Puss!


Ett meddelande till Anna:
När såg du på Twilight filmen?? xD haha! jag trodde inte du ville se den? :P




Your eyes, your smiles make me weak
Can't stop thinking about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0