A very good day :)

Tjabba Tjena Hallå :)

Så de va väl ett litet tag sen jag skrev nått...tusan jag som hade tänkt bättre mig!
anyway, hade en väldigt bra dag igår :)

För de första, jag fick snackat med Anders som är min handledare för projektarbete & även min lärare i tv/film och han tyckte de va bra så som jag tänkte lägga upp mitt projektarbet och sa att jag kunde göra redigering som min fördjupningskurs i tv/film! :D wohoo!! sparar många timmar där + att jag kommer få redigera foton i photoshop oxå som en del av kursen då :) kommer bli great!
så ja lånade hem en fotokamera igår för att ta lite kort under helgen & de togs 300 kort på bara fredaskvällen xD förkarar varför snart :P

Sen efter de skulle jag & Klara vara kvar i skolan och vänta på att Lovisa skulle hämta oss :P hehe tog en evighet! men vi roade oss med att göra en film, ooh fyfaan va roligt de va! xD haha! vi cpade loss så totalt och klättrade upp på skåp i skolan och hoppade i media elevernas soffa,vi lekte spöken, vi stod & glodde in i bamba tills vi märkte att bamba tanterna tittade tillbaka & vi började asgarva, vi mimade till en jätte sötlåt, som vi sedan bestämde att vi skulle göra hela denna filmen tll. så de blir en musivideo & den ska vi redigera klart på månda så någr ahr kanske ture att få se den ^^

Sen på kvällen då, då var de dax för film/spelkväll hemma hos pappa :)
de va jag, Lovisa, Jocke, Isaac, Erica, Klara & Mikael & de va så grymt skoj! :D
de va då kameran skickades runt till typ alla och de blev sammanlagt 300kort från kvällen xD
vi sjöng singstar disney en massa & sen tittade vi på en grymt roligt film som heter "Ett päron till farsa firar jul" och den kan man väl sammanfatta så att Isaac skattade så han blev helt hes! så de den, grymt skoj ^^
Vi såg Mamma Mia och Lovisa cpade loss lagom till slutet och sen va de kört, hon skrattade typ konstant till 3 på natten :P haha sen vaknade jag vid 10:30 av att lovisa & Jocke försökte få igång tv:n & de är rätt svårt så dom satt med alal fjärkontroller fraför sig och bara skrattade typ xD haha! dom gav oxå den komentaren till mig när jag sa varför väckte ni mig klockan är juh bara 10:30?!
Lovisa: " men hallå ,halva dagen har juh gått" hon har ett väääldigt knasigt dygn den människan :P

Men nu ska jag snart gå & lägga mig och sova ikapp de jag missade inatt, är skit trött! :S
ha det gött! :)




Några bilder från dagen & kvällen:



Klara :) ( vi hade på oss denna under filmen oxå ^^ )                                         Jocke sjunger singstar ^^



Klara & Mikael :)




Aaw, va mysigt xD                                                                                                                   Erica! :) haha ^^





Man kan väl säga att man blev lite trött på att de blixtrade så mkt efter ett tag så vi försökte gömma oss samtidigt som jag & Isaac började asgarva xD haha! ^^




Trollet Lovisa :) så underbart go är duh människa!
fick sådana skrattattacker under kvällen så de va helt sjukt xD haha! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh det verkar verkligen som ni hade det mysigt.. ha de bra kram

2009-01-26 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0