So hold me 'til the sky is clear, and whisper words of love right into my ear

Hello alla goa & glada! :)

Imon drar skolan igång igen och för mig innebär de sista terminen på gymnasiet, tack gode gud! :D
Juppjupp men har sån jädrans ångest för mitt projektarbete asså, får flipp på de så denna helgen ska jag bara ta tag i de och göra klart allt de jag hinner och sen börja filma direkt på månda studietid...ifall mina vänner som ska vara med kan ^.^

Föresten så igår var 6 Jan, vilket jag hade bestämt innan att den dagen skulle suga får då åkte Anna upp till Linköping igen och får inte träffa henne nu på ett tag & sen så åkte Florida Sandra hem till Florida igen, så nu blir de väl att jag ser henne om typ 2-3 år igen "/  så på förhand hade jag bestämt att den dagen skulle suga, och vet ni mer vad som hände eller?!
Jag backade på en bil...med mammas bil så de var juh lyckat!
Den andra bilen blev inte direkt skadad och mamma såg juh att jag ångra mig så hon blev faktiskt itne så arg vilket är grymt skönt men snacka om att jag hatar vårat garage vi har hos mamma nu xD först ser de ut som nått hämtat direkt från en thriller så man bara väntar på att en mördare ska hoppa fram typ (jag har väldigt mycket fantasi & sett för mkt film, ja) och sen är de skit trångt när man ska köra upp & nu har jag lyckats backa på en bil där inne oxå...jag & detta garaget är så bra kompisar asså xD

Sen satt juh den sura eftersmaken kvar från Jvm finalen...jupp ni märkte juh vad jag tyckte om den i de förra inlägget.
De blev 5-1 till Kanada, men de 2 sista målen i öppen bur.

Meeen! Idag! Idag var en bra dag! :D
var uppe i Jönköping och träffade en annan Sandra ^.^ vi kallar henne Sajje så blir de lite lättare xD
Hade en väldigt rolig dag! :D och vi lyckades tillome bli intervjuade av Svt, men vi lät nog itne så begåvade så tur att de inte hamnade på nyheterna xD haha!

Näe men nu ska jag gå och lägga mig och sooova, är skittrött verkligen men men.
Hoppas ni som ska till skolan imon har en bra första dag i skolan...eller typ tredje dag (Anna)
Sajje, har de så kul på jobbet 7 på morron ;) höhö! ^^
Sov gott på er!



Ooh btw, gå in & kolla på www.myspace.com/jamesparker 

Han gör riktigt bra musik med den är lite anorlunda, på ett bra sätt asså xD men lyssna på de & säg vad ni tycker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0