Teenage kicks right through the night

Olaaaa! :)

Lördakväll och jag är själv hemma, tycker faktiskt de är rätt gött ^^
Sandra (med svart lugg) var hemma hos mig igår och vi hade filmkväll! :D
svenskoj och väldigt roligt :) fast vi va så jädrans trötta xD

Har fixat hem några filmer som jag ska kolla på ikväll och bara mysa och ta det lugnt, imorron blir de att plugga röven av mig "/

Sandi fyller 19 idag!! Grattis till henne! :)  ♥

Föresten! Jag & Lovisa har kommit på en grej vi skulle vilja göra efter gymnasiet :D :D
vi hittade...eller snarare Lovisa hittade en hemsida som jag inte kommer ihåg vad den heter nu men iallafall och via den så fick man 6 veckors språkkurs + 6 månadersjobb utomlands! dom garanterar en att man får minst 2 jobberbjudanden och dom hjälper en hela tiden att hitta jobb och sådant, berättar bara ltie kortfattat om de nu men de verkar så braaa! :D och vi tänkte juh först på SYDNEY!! :D men sen kom vi på att man får betala flyget ditt själv...vilket blir 20 000kr för att bara flyga dit! så vi fokuserar mer på England och LONDON! :D då kan juh folk oxå komma och hälsa på rätt lätt och vi kan även åka hem någongång! :) asså fatta, typ 7 månader i London! ^^ är så jävlas lycklig att Lovisa hittade detta, och mamma gillade de med :) Wohoo!

Näe nu ska jag nog ut på en liten promenad & sen titta film :)
ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sandra från Jönköping

Fytusan vad roligt det lät... Om ni gör det i London så kommer jag lätt och hälsar på någon gång xD

2009-01-11 @ 03:00:46
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: Julia

och jag fyllde faktisk 18 igår ;) ;)

Grattis till mig hahhha XD

2009-01-11 @ 17:47:18
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0