Folk vill ta tillbaka men vägrar att ge

Hejsan!

Idag var de skola igen, började tidigt men va så trött så gick upp vid 7, så hade typ 30 min på mig innan bussen gick men de var de värt ^^
Tv/Film lektion nästan hela dagen & de projektet jag, Dawid, Sandi & Klara håller på med är så segt nu! Eller de är juh roligt på ett sätt, de är intressant och killen de handlar om är skit go men vi har typ 2-3 h timmar inspelat material och filmen ska bara vara 8 min! så man måste ta bort så mycket! Men jaja vi löser de, fast filmen ska vara klar imon...vilket vi nog inte kommer hinna xD men idag var de bara jag & Dawid i skolan oxå så de var ändå rätt gött så vi kunde bestämma bara vi 2 vad som skulle vara med typ.
Men men tror filmen kommer bli grym sen när den är klar asså! :)

Efter skolan så har jag itne gjort så mycket, kollade på de nya avsnittet av Gossip Girl, älskar den serien!
Ska sova själv hemma ikväll, ska bli skönt att bara få göra osm man vill för en kväll och sova i mammas säng, så skön ät den!! ^^

Pratade nyss med Kalle på msn oxå och han fårgade ifall jag hört talas om Daniel Powter, ni vet han som gjorde Bad day låten? :P
Mamma köpte den skivan med den låten på när vi bilade ner till Italien tillsammans, bara mamma, jag & Amanda. Den semester var kanske inte den bästa för de var en del komplikationer då men vi hade de så mysigt ändå, vi var i Venedig och bara hade roligt vi 3! så när Kalle började prata om den låten fick jag värst asommarkänslan och fick en sådan tacksamhets känsla till mamma, hon är juh för jävla grym asså! :) vet inte vad jag skulle gjort utan henne. ♥
Så nu har jag suttit och lyssnat om och om på Bad Day med Daniel Powter men även Det löser sig & Alla vill till himlem men ingen vill dö med Timbuktu. Vi köpte hans skiva oxå innan vi åkte fårn Sverige ^^ så de var typ Daniel Powter & Timbuktu som hördes konstant fårn våran lilla Saab nere i Europa :P  

Men men nu ska jag ut på en liten promenad innan de blir en film, sov gott sen och ha det gött allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0