Take one step into the dark and I will lead you through

Hello

Okej så min insperation till att skriva är noll!
Jag hade bestämt att jag skulle sitta och plugga hela dagen idag och verligen få nått gjort, typ som min matte B eller typ min novell.
Men vad ha jag gjort idag, jag har gått och lämnat in några av mina skor så de blir omklackade, sen har jag kollat på The Hills marathonet som var på mtv, varit chaufför åt min syster, hämtat grejer hos pappa...jag har inte ens börjat plugga än och klockan är nu 17:25! Jag suger på att fokusera på de jag ska juh. Störande.
Sen ikväll blir de att platta syrrans hår...igen så där går 2 h, och sen hade jag tänkt titta på JVM Sverige-Slovakien, rätt grymt att Slovakien lyckades slå ut USA ändå :)
Så nu sitter jag här och har typ 1-2 h kvar innan jag måste börja fixa med syrrans hår, och jag har noll insperation till att skriva på min novell. Jag är typ på slutet av den och skulle gärna velat göra klart den idag så jag kan krysa av den från listan...funderar på ifall jag ska ta en promenad bort mot fästningen...brukar få igång tankarna rätt bra när jag går den biten.
Iallafall, bokade oxå buss biljetter upp till Jönköping idag så jag ska åka och hälsa på Sandra där nu på Onsda! :D ska bli så sjukt skoj, och sen att få sin Jönköping oxå för första gången...eller mer än bara deras buss station ialalfall xD hehe :P

Aja men har de bra, hörs senare




Feel the rain om my skin
It doesn't seem to bother me
Close your eyes
Feel the smile

Kommentarer
Postat av: Annix

Vill du så kanske ja kan hjälpa dig me novellen? :)

2009-01-04 @ 00:36:52
URL: http://lilaslingan.blogg.se/
Postat av: Sandra från Jönköping

Ojoj, du har då lyckats göra om bloggen lite mer nu ser jag ^^



Ska bli så kul att du kommer hit på onsdag.. Längtar! :)

2009-01-04 @ 00:56:25
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0