Big bad world

Hellooo! :)
så jag spratade precis med Sandra (med svart lugg) om att livet bara är desamma hela tiden typ och de stämmer verkligen. De är bara skolan och inte så mycket mer nu, iallafall inte för mig, jag har ju ingen hobby så direkt och de saknar jag nu, stör mig nått grymt på att jag slutade i piano, och att jag inte tagit upp och börjat spela bas mer. Men sen skulle jag vilja gå där man kunde lära sig skriva och fick tid till de, vet nån vart man kan göra de?
Bara få göra nått mer än skolan skulle vart så grymt roligt just nu!
Men men snart är skolan slut...bara typ 6 månader kvar och då ska jag börja spara pengar så jag kan ut och resa och sen försöka hitta någon skola i England eller Australien där jag kan plugga högskolan istället för i Sverige :)

Anyway...Sitter och tittar på hockey nu, Slovakien-Ryssland.
Bronsmatchen i JVM just nu leder ryssland matchen men de är juh lite mer än 1 period kvar så de kan vända mina vänner ;)
Har bestämt mig för att jag ska sitta uppe och titta på finalen inatt oxå, Sverige-Kanada. Jupp och den börjar vid 1:15 och slutar vid 4-tiden, jag kommer vara så död imon! xD hehe


Hittade en räddning Henke Lundqvist gjorde för inte så länge sen i NHL som var rätt bral! titta på denna video:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0