I'll make a stand I won't break, I'll be the rock you can build on.

Hallå! :)

Idag har varit en rätt slapp dag, men har ändå fått gjort en del.
Satt i typ 2-3 h inne på studera.nu och tittade runt lite om högskolor och sen fick jag beställt hem massa kataloger från olika universitet i England, så de ska bli roligt sen den dagen när alla kommer hem samtidgt, hahaha! tror jag beställde hem ungefär 10-15 stycken! Mohaha, stackars brevbärare ^^

Har pratat med Anna i telefon idag, haha tror vi snackade i typ 2-3 h sammanlagt. :)  :)


Så skönt, jag är ledig imon!! Men ska gå upp rätt tidigt ändå, mäste plugga himmla historia arbetet! blä!


Sandra från Alafors ska sova här på onsdag!! :D Wohoo!  ♥


Längtar så tills onsdag kväll, inte bara för att Sandra ska sova här men då är historia arbetet klart och jag har gjort nationella i svenska, de enda jag behöver tänka på då är engelska boken, och eftersom jag verkligen gillar att läsa så kommer inte de direkt vara något problem hoppas jag ^^ nice! (Y)



Ha det bra allesammans!


Kommentarer
Postat av: Sandradeee

wohooo:D skojj blir de:D<3<3<3

2009-04-01 @ 10:11:33
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0