I don't know what to do or what to say

Läs de inlägget om John, så jävla hemskt!


Men idag har varit en go dag igen ^^ sov till typ 9:45 då min storasyster ringde och väckte mig och ville prata så jag satt och snackade med henne i typ 30 min innan jag fixade ordning mig för att åka till skolan & träffa Sandra med svart lugg & käka lunch med henne! :) alltid skoj att vara med dig gumman! ^^  ♥

Sen skulle jag låna hem en HDV kamera över helgen, ska ju filma lite på sönda e det tänk :)

Efter lunchen blev de bort till redigeringsrummet ett tag och redigera på Not Alone videon, tror den kommer bli riktigt bra när den är klar faktiskt! hehe men fick bara redigerat i typ 20 min för jag satt och snacka med en annan kompis som oxå heter Sandra ett bra tag! xD hahaha! alla mina underbara Sandror! :D  ♥

Efter skolan fick jag även åkt med Sandra med svart lugg hem till henne och var där i typ 1h och lite till ^^

Ikväll e det slappar kväll med syrran som gäller! :)
 ÅH! de har kommit massa nya bilder från Harry Potter & the half blod prince filmen och Sandra från jönköping har dom på henens blogg så jag ska kopiera dom sen ^^ och då lägger jag in do här så ni oxå får seee! :D fan va jag längtar tills den filmen kommer asså! :D

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0