The Curious case of Benjamin Button

Hello!
Okej nu då, typ 9 dagar senare ska jag berätta om Benjamin filmen xD hahaha! ^^

Filmen handlar om Benjamin Button som föds gammal och hans mamma dör när hon föder honom och pappan får panik när han ser hur Benjamin ser ut så han överer honom på en trappa utanför ett hus. Där är det en kvinna som tar in honom som sitt egna barn. Bejamin blir yngre och yngre för varje år som går men sinnet är som hos en vanlig människa, när han ser ut att avra runt 7 så är han trött och har svårt att minnas saker som han har gjrot innan.
Okej mer än så säger jag inte, har kanske redan sagt för mkt ^^

Men iallafall filmen va typ 2h 45 min skulle jag tro men tycker ändå inte den va så utdragen, allt hade sin betydelse i slutändan men visst visa små grejer kunde man kanske tagit bort, men jag blev så jädrans fasinerad hur dom hade lyckats göra Brad Pitt så bra som Benjamin Button, alla effekter dom hade va så jävla grymma asså!
Filmen va lite seg måstej ag väl erkänna, trodde den skulle vart roligare men de är bara de att man följer med genom hela hans liv när han träffar alla slags nya människor som har sina egna berättelser.
Sen är de en äldre dam & en kvinna som sitter och läser ur en dagbok vid sidan av typ och de är så jäkla bra att dom gjort de så! :)





Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0