Mysdag!

Ååh vilken härlig dag de har vart..igen! :)

Nu sitter jag här med en godispåse & tittar på V för Vendetta, så jävla bra film asså!! en av mina favoriter :)

Körde in storasyster till Göteborg förut & då fick jag med mig Lovisafisa som sällskap, rikttigt skoj eftersom jag inte träffat henne på typ 1 vecka "/ men de va skoj & hon hade en sådan rolig låt på mobilen som va precis som hon & jag xD hahaha! de är lixom en skämt låt typ och de är en som är sååå jävla bestämmande och en liten mes. Hahaha den passar så på oss xD

Här är trailern till Confessions of a Shopaholic som jag & mina två systrar ska se när den har premiär, verkar rätt skoj och eftersom den är baserad på en bok med samma namn som en av mina favorit författare har skrivit så tror jag den komemr vara rätt skoj! :D

Confessions of a Shopaholic



Kommentarer
Postat av: anna panna

åhh den filmen verkar bra=)

2009-03-06 @ 00:50:16
Postat av: Bea

Asså, såg inte hela.. mendet jag såg va bra bra bra bra braaaa!!

Man blir ju nästan käääär...okej, kanske inte ääär, menstarka känslor :)

2009-03-06 @ 09:48:09
URL: http://bstjarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0