The King of Pop!

Herregud, Herregud, Herregud, Herreguuuuud!!!






MICHAEL JACKSON!! Självaste Michael Jackson!!

Han ska ha 10 st, asså 10 stycken konserter i London nu i Juli!!!
LONDON!!! MICHAEL JACKSON!!!!
Jag ska dit! punkt slut! jag ska fan dit asså, jag måååååste dit!!!
Kan inte sluta le! fattar ni, jag ska kanske få se den musiker som har haft mest påverkan på mig och dens musik som betyder mest för mig, seriöst! Mer än mcfly lixom! jag måste ha en biljett!!







Har suttit och lyssnat på Michaels musik nu sen jag fick reda på detta! så braaa!



O2 arenan i London under konsert dax!!

Jag vill jag vill jag vill! ^^



Kommentarer
Postat av: sandradeee

ååååhh men duuuh:D kan inte du å ja åka dit tsm:D

Lyssna på han när ja va liten skulle vara så coolt å se han live:D<3<3<3??????

2009-03-11 @ 08:59:42
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: B*A

You go girl! ;D

2009-03-13 @ 23:46:21
URL: http://bstjarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0