You cast a spell you put me under

Hallå!

Vart en rätt härlig dag än så länge! :)
Har pluggat lite lite lite, sen käkade jag lunch med en Lovisa som har varit grymt duktig idag och gjort högskoleprovet! sen så var det in till gbg och träffa Bex!! :D Det var skitskoj att se henne igen, hade inte träffat henne sen....typ London blir de nog :S hehe, så ja de var ett tag sen xD
Sen sitter jag här med pappas bilnyckel...funderar på om jag ska ut och åka...kankse åker ut och trakasserar Lovisafisa ^^ hehe, rätt härligt jag har pappas bil helt för mig själv i typ 1 dygn nu, YEES!!! (Y)

Längtar till påsklovet nu!! För det första kommer Sandra från jönköping ner då en dag, sen så ska jag få se på shopoholic filmen som jag skulle sätt för typ 2 veckor sen, men de blev ju inte av :(
Sen ska jag upp till Linköping och hälsa på ANNA!!! :D
ska bli så roligt och mysigt!! ska vara där i typ 2 dagar, och då ska Anna få färga mitt hår också, och öva balfrisyrer på mig :) :) längtar som tusan!

Saknar dig gumman  ♥




Men nu ska jag snart gå bort till pappa och hämta hans bil!! :)

Vi hörs senare, Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej min älskling!!!!! längtar till min going kommer hit ska bli så kul att få umgås med dig och att få visa dig skolan ha de bäst många kramar din hemliga beundrare=)=) skoja ba!!! hihi

2009-03-29 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0