8 Maj-09

Hej!
Så dagen började skitdåligt men fy fan vadb ra den har blivit och vet ni varför?!?!!?!?
JOOO!! För jag ska FLYTTA!!! :D :D :D :D
Wohooo!!! Jag, Amanda, Pappa, Lena & Magnus ska flytta in i ett stort fint hus i Tuve som ligger lite närmare Göteborg än vad Kungälv gör, men flytten blir inte framförens i Oktober men fy fan vad jag längtar!! :D :D
Blir bara lite tråkigt att lämna huset som jag har bott i sen jag var liten nu bara "/ Kommer sakna det, alla minnen som finns där ♥ Men man måste ändå lämna det någongång, så varför inte nu liksom? Kommer bli så roligt att få flytta ihop med Magnus :) :) Fy vad jag längtar! Ska ut till huset på söndag och titta på det, för jag är den enda som faktiskt inte har sätt det på riktigt än, men har sätt bilder och det ser så fint ut!! :)
Jag är så glaaaaad!! :D

Ska på teaterelevernas föreställning ikväll också :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Timm

Woho fan roligt gumman!! lite tråkigt att det är så långt kvar bara:P men de ger dej ju tid att säga farväl till huset ni bor i nu:)<3

2009-05-08 @ 15:07:33
URL: http://sandratimm.blogg.se/
Postat av: Timm

Woho fan roligt gumman!! lite tråkigt att det är så långt kvar bara:P men de ger dej ju tid att säga farväl till huset ni bor i nu:)<3

2009-05-08 @ 15:08:17
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0