Boy, I try to catch myself But I'm out of control

Hej på er!

Nu har jag fått chans att se huset som vi ska flytta in i till hösten, men fortfarande bara på utsidan men det är så himla fint! så grymt snyggt och området är hur mysigt som helst, längtar väldigt mycket faktiskt :)

Sen igår var jag på konsert med Sandra från Jönköping, hennes syster & deras kusin, väldigt roligt att träffa dom!
Och konserten var bara helt otrolig, Var så sjuktbra! Beyonce var helt otrolig och alla dansarna och musikerna var grymma! Hon blandade väldigt mycket låtar från det nya albumet och gammla låtar och hon sjöng även Listen som är med i filmen Dream Girls!! :D :D
Blev en väldigt lyckad kväll, bortsätt från grymt ont i ryggen, benen & fötterna men konserten var lätt värt det, Haha! ^^

Idag fick jag föresten hem mina Mcfly tröjor, I am so happy!

Men nu ska jag få käka lasange som min syster har gjort, hehe hon ska göra det på hemkunskapen under veckan så hon håller på att öva hemma, vilket är väääldigt gott!


Men ni får ha det så bra, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0