God Morgon

God Morgon!

Sitter i skolan nu och väntar på att min lektion ska börja...vilket är typ 1 ½ timma kvar :S
Var här 8:25 för jag skulle lämna kameran och det andra som jag hade lånat hem över helgen. Så störande för när man har lånat hem så över helgen så måste man lämna in det så tidigt på måndasmorgonen enligt lärarna, men bara det att när man sen kommer hit 8:25 så är ju fan ingen lärare här!!! Får spader på det!
Så jag fick gå runt och leta efter en lärare i 20 min med alla grejerna med mig och tillslut så kom en medialärare som vanligtvis inte brukar gilla mig, don't know why really.
han bruakr liksom ignorera mig och säga att han itne får öppna förådet åt mig men nu så såg han alla grejer jag hade mig med så han bara " Men oj, ska jag öppna för dig?" Jag behövde inte ens fråga denna gången utan ahn frågade MIG, Wohoo!! Så skönt att bli av med det :) Men aa ska ha med mig allt hem idag igen så det kändes ändå lite onödigt, haha! xD

Men iallafall, pratade med Annix igår på msn på typ...evigheter. Det var rätt skönt :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0