Have you ever seen a one legged man tryin' to dance his way free, If you've ever seen a one legged man then you've seen me

Hej på er gott folk!
Var ett tag sen jag verkligen skrev...typ, hehe :P

Så det har hänt en hel del sen jag var här sist...både svenbra saker, bra saker, dåliga saker & verkligen rent idiotiska saker.

Okej så vi kan ju börja med att säga att jag höll ett tal i svenskan i måndags, det som jag tror jag skrev lite om sist.
Men ialalfall, jag höll det i måndags och jag var itne så nöjd men alla tyckte tydligen att det var bra och att jag hade sätt söt ut när jag hade stått där uppe för jag hade vridit på mig och sen gjort nått mer som jag inte ens kommer ihåg, hahaha! Men sen så fick min svenskalärare och hennes lärar kandidat tag på mig och de tyckte båda två att det hade vart bra och att jag hade lagt upp det bra och tiden på talet var perfekt och sådant så jag var skitglad verkligen! Gillar verkligen inte att prata inför folk, men jag har kommit en lång bit på den fronten sen jag började gymnasiet så jag är så nöjd! :) :)

Nått annat som har hänt är att jag har solat solarium för första gången och jag tyckte det var skitskönt, typ som att åka båt xD hahaha jag vet de låter kanske lite fel, men jag tyckte seriöst de :P
Sen har jag vaxat mina ben för första gången! FY FAN säger jag bara, hahahaha! xD usch vad hon jag tyckte de gjorde, tack och lov var det mamma som gjorde det så jag inte skrek åt en total främling, hehe!

Hm, vad har jag mer gjort...

Vart med Sandra med svart lugg :) :)
Jag har skrivit ett manus till en kortfilm som jag skulle gjort i tvfilm men som inte blir av.
Jag har beställt om mina mcfly tröjor för det blev något fel men nu är dom påväg! :D
jag firade valborg med ett par kompisar med att grilla i romelanda, lite party hemma hos mig & sen till combi.
Detta låter ju som ett roligt sätt att fira valborg men de var den mesta...jobbiga dagen på så himla länge kan jag säga! Jag var irriterad för pappa hade gjort en helt idiotisk sak kan man kort sammanfatta det till. Och efter det så belv jag orolig och stressad så jag var så osocial hela kvällen sen så spårade allt ut. Typ alla (förutom jag som skulel vara nykter så jag kunde köra) blev stupfulla och det blev fel och sen var det några som spydde rakt ner i min grannes rabarber rabatt...verkar det som en lyckad kväll?? NO!

Men anyway idag har ju itne vart den bästa heller, men jag har vart med Sandra med svart lugg iallafall hon idag betydde det så mycket för mig att jag har henne, så här är ett litet meddelande till henne, hehe ^^

Sandra. Tack så jättemycket för att du lyssande på mig idag och hjälpte mig att bli lugn och, ja...hehe..sluta gråta :$ Betyder så mycket att du inte backade ifrån utan att du kramade om mig och lyssnade. Du är guld värd för mig, vet inte vad jag skulle gjort utan dig idag eller det senaste året. ♥
Du vet att jag alltid finns där för dig med om det någonsin är något du vill ha hjälp med eller ifall du bara vill prata. :)

Var inne i Göteborg i veckan också och fick köpt min väska till balen & studenten också, Wohoo!! Nu är nog allt klart tills dess, känns så himla sjukt asså! :D

OCH VET NI VAD!!!!! :D :D :D :D :D
Britney Spears kommer till Globen den 13 Juli!!! Fattar ni hur sjukt jävla mycket jag vill gå då eller!! Men mitt enda och väääldigt stora problem är att jag itne tror jag har råd! Himla skiiiiit! Vill verkligen verkligen verkligen gå på de "/  varför kan man inte få vara rik ibland ^^

Hm...vet inte om så mycket mer har hänt, hahaha! xD Men skriver om det senare isånnafall, haha! :P

Ha det så bra allesammans, Puss!

Kommentarer
Postat av: Timm

aww vännen blir ju tårögd juu:P älskar dej vännen!! du betyder sjukt mkt för mej mee!! å klart ja alltid finns här för dej 24/7 liksom!!! alltid! om det är nån som e GULD värd så e de DU!! längtar till imon:D

2009-05-01 @ 23:53:42
URL: http://sandratimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0